Sverige♥

Längesedan jag skrev nu, tiden bara far iväg. I torsdags åkte vi hem till Sverige o kom tillbaks idag, helt underbart!!
Har haft en väldigt mysig helg med frisörtime, besök hos Daniel o Maya, IKEA o inte minst supergod mat o mys hemma hos mamma♥ Längtar redan tillbaks... Men alltid skönt o komma hem till sitt eget igen o packa upp.
Imorgon startar en aktiv vecka för oss, Vilde ska till barnhagen igen o Rikard ska till haugesund för o spela kamp. O sen går även resten av veckan i handbollens tecken.

Har inte mkt att dela med mig av, sitter här o försöker få lite tips o inspiration vad vi ska hitta på till semestern i sommar:) De e snart dags;) Kan ju aldrig släppa Öland, så blir nog en tur dit. Någon som har ett bra tips på boende?!

Jag har blivit väldigt glad i vår tv på sistone, fan va massa bra grejer de går på tv nu. O snart börjar saltön igen, älskade saltön:) Solsidan måste ju för övrigt va de roligaste program jag nånsin sett!!
Hoppas även dem kör damernas detektivbyrå i repris snart, då skulle allt vara fullbordat:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Knut A

vi skal kanskje prøve bobil i sommer, praktisk med bad,kjøkken,soveromm og stue i ett når man har små barn med på ferietur=)

kunne det vert noe?=)

2010-03-01 @ 20:13:14
Postat av: Anonym

Stord 03. juli!!!!!! ikkje glöm da!

2010-03-01 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0