10 golfrundor senare...

Efter en väldigt trist vecka ska jag återigen uppta mitt skrivande här... Har varit så sur o arg att jag tänkte jag skulle bespara er all min ilska! Men nu är jag mig själv igen, glad:)

Mamma kom i fredags o åkte hem idag♥ Åhhh de va mysigt att ha henne här, o alltid lika tråkigt att hon åker hem... men snart e de påsk♥
Vi var på stan hela lördagen, o hittade lite nya vårkläder, mamma pushar på mig så att jag inte hamnar i "klä-sig-som-en-40-årig-mamma-syndromet", de e bra;) De är lite sjukt alltså... jag älskar o köpa kläder till mig själv o speciellt nu till våren...men har helt enkelt inte tid längre, o hamnar alltid bara på barnavdeliningen! Så bra att mamma kommer o tvingar mig in på andra butiker än bara barn, barn o barn!!
Så nu e jag 3 byxor rikare o en top, alla i vårens tecken!

Har tyvärr inte tid o skriva mer, en golfrunda väntar, har blivit riktigt het;)
Wii sports är inte o underskatta!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0