I sälj-tagen!

Är i sälj-tagen o bestämde mig idag för o lägga ut massa saker på finn.no. Sagt och gjort! Så löp o köp:)
Det värsta jag vet är att ha massa saker som vi inte använder, ännu värre saker man har som står i ett förråd, varför har man dem då? Vi har lite möbler ståendes i förrådet, dem ryker nu:) Hade en "ordna-dag" för ett tag sedan, Rikard älskar dem, när vi städa upp i förrådet o skänkte massa saker till nån bruktbutik. De borde alla göra. Jag hade fullt med saker som jag haft till hundarna som genast kom till en ny ägare så fort jag ställt dem i butiken,hon blev glad o jag blev glad att vara av med allt.

Har aldrig prövat tradera, men låter ju kul, någon som vet en liknande sida i Norge???

Nu vakna barnen, får skriva mera senare:)

Kommentarer
Postat av: malin

skall se vad du har lagt ut:)

2010-01-27 @ 14:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0