En mysig kväll med...

Så har jag alltså startat en blogg till slut! Vad vet jag om detta? inte mycket...
Den kommer att handla om mitt liv, min vardag och mina tankar kring massa saker.
Vill starta med att skriva att jag inspirerats att starta min blogg av Katrin Zytomierska, eller hur det stavas? :) Hon e grym i all sin enkelhet, det är något jag fastnat för i hennes blogg, läser den varje dag,har ingen aning varför.

Dagen har varit mysig, riktigt lugn. Efter att Rikard spelat kamp, gick vi, hela familjen:) till vänner för och umgås och äta morotskaka,mmmm!
Sen var det dags för läggdags för barnen, o kvällen startade i soffan med godis o "I en annan del av köping". Varför ser jag på ytterligare en säsong av de? Egentligen tycker jag att det är helt okej att göra en säsong om ett sånt boende, för att folk ska se hur dem lever o vad deras liv innebär. Men när de blir fler säsonger känns det som det är med ett annat syfte,jag är delad...
Har även spelat in kvällens avsnitt av "damernas detektivbyrå", vilken serie!!! Helt grym, de avsnittet ska jag se imon.
Hade önskat jag kunde "flasha" med någon snygg bild på mig själv från min kväll i soffan, så som KENZA skulle gjort, men tyvärr.
Nu e de tandborstning som gäller, med andra ord kli i näsan av den äckliga eltandborsten som ska vara så himla bra:)
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Rikard

Kul! Fortsätt :)

2010-01-24 @ 23:36:16
Postat av: Daniel

Va är edt för fel på eltandborstar nu då? Är du säker på att du använder den rätt. Borde inte klia i näsan...

2010-01-25 @ 20:01:03
Postat av: Daniel

Vad är det för fel på eltandborstar nu då? Är du säker på att du använder den rätt. Borde inte klia i näsan...

2010-01-25 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0