Egen tid<3

Idag har jag varit ute en sväng på stan, alldeles själv, väldigt skönt! Hittade lite kläder till mig själv o lite till barna förståss:)

Kom hem o tvingade Rikard att ringa dem som äger huset vi bor i, för o klaga på lite saker som måste ordnas, han älskar de:) Dem e förmodligen sååå trötta på mig på de där kontoret, så blev säkert riktigt uppmuntrade av att Rikard ringde istället.

Resten av dagen har jag tillbringat på golvet med barnen, busat o busat:)
Sen var de dags för bad, ett helt projekt med dem här två. Oskar ställer sig numera upp överallt o ingenstans, till exempel vid toaletten. Extra kul om man kan sträcka sig lite längre o nå vattnet i toaletten oxå:)

Nu sover dem som små grisar o jag och Rikard ska se på "damernas detektivbyrå"!

Ses imon macken!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul!!! Är det ok att jag länkar till din från min blogg??



Hoppas allt är bra med er annars!!



Kram Petra Andersson!

2010-01-25 @ 20:57:14
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Postat av: malin

Gud vad kul Lisa!! du skriver på ett roligt och vardagligt sätt. skall bli kul att följa dig här också!

2010-01-25 @ 21:56:33
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: malin

Emma kommer ju hit om någon vecka, så då kan hon fixa din sida som du vill ha den :)

2010-01-26 @ 09:36:51
Postat av: marie-louise

Roligt att läsa din blogg, du skriver verkligen både kul, klokt och knasigt. Kommer att följa den även om vi snackas vid ofta, kram till er alla

2010-02-01 @ 21:58:35
Postat av: Tina Beate

Deilig med litt tid for seg selv, Lisa! :)

2010-02-04 @ 21:15:30
URL: http://tinabeate.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0