Äntligen fredag♥

Trodde jag, ända tills våra grannar krossade min fredags-modus:) Herregud, jag har gått hela dagen o tänkt att de e fredag o att vi ska åka till Halden imon lördag... packat lite, o ordnat för morgondagen, LÖRDAG, men ikke:)

Vilken fin dag de varit idag, sol som värmde som den första vårsolen. Men helt livsfarligt o gå här inne i stan, faller istappar o snö från varenda tak! Oskar och jag var ute på en promenad o handlade lite. För mig e de helt omöjligt o gå ut utan o alltid köpa något, de enda negativa med att bo mitt i byn.

Solen sken även väldigt fint in i lägenheten idag, de var då jag insåg att jag inte alls hållt allt så rent som jag trodde under vinterhalvåret... Så fick städa lite, ja, ibland e livet bra spännande;)

Imorgon e de i vart fall ÄNTLIGEN fredag, o början på en mysig helg! På lördag ska vi åka till Halden o träffa Kim o Ane-linn o på söndag till nordby o shoppa lite! Ibland känns Halden som att åka "hem"♥ Vi kanske hamnar där till slut ändå?


Kommentarer
Postat av: Ane Linn

Helt klart at dere kommer til å flytte til Halden til slutt! Det håper jeg!:) <3

2010-01-31 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0