Danmark nästa:)

Idag fick jag äntligen sova, ända till klockan halv tio, vad skönt tänkte jag när jag vakna! Men sen insåg jag hur van jag är vid att gå upp kl 6, herregud, dagen var ju nästan slut när jag hade fått på mig kläder. Har inte hunnit något idag...
Men en sväng till centret med Vilde:) Där ser vi först på alla dockorna, konstaterar vilka leksaker o tillbehör till dockorna vi redan har hemma och vilka vi nog måste köpa för att dockan ska ha de bra:) Sen är det Lindex nästa, måste ju se om de kommit något nytt med Mumin på♥ Hon e så söt, vet precis vad hon vill ha o inte, de e bra de!
O Oskar tog sina första stapplande steg med lära-gå-vagnen idag, stolt som få♥

För o skryta lite så gjorde jag en väldigt god middag:) O sen kom Malin o Jac o hälsade på, med desserten dessutom, gott va de! En trevlig kväll med blandade känslor. Grattis, grattis, grattis!!! men kommer o sakna er! Våra vänner "tar nästa steg" o flyttar till Danmark, gud va kul, Lycka till nu!
Nu blir de semester i Danmark i sommar:) eller Finland:)

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: malin

Tack Lisa!:) Får hoppas bara Mors-Thy gör sitt och hålls kvar i ligan, hehe.. :)

2010-02-06 @ 21:56:18
Postat av: malin

Vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer sakna er. Gör ont i hjärtat redan! Men Vilde tycker ju om att va i DK, så ni får besöka oss:)

2010-02-07 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0