Money,money,money...

För några dagar sedan sålde jag skötbordet, o idag ringde de en o ville se på resten av sakerna. Hon köpte tre saker o jag blev 1200 kr rikare, jippi:)
Malin, nu e de din tur:)

Idag startade jag dagen med att se sportnyheterna o skratta ihjäl mig åt den stackaren som glömde ta av skydden på skridskorna, hahahahaha:) Underbart att han fick krypa tillbaka till båset på alla fyra oxå:) http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/viasat/article6544809.ab

När jag såg honom, så tänkte jag: de där skulle vara typiskt mig. Jag är en sån som skulle glömma av vilket mål jag skulle göra mål i, vilket håll jag ska springa, vilka är i mitt lag? :) Tävlingsinstinkt, vad e de??? De har jag verkligen blivit helt utan, skiter i allt vad tävling heter o bryr mig inte ett skit om när vi haft konkuranser på jobb o.s.v.... Jag gör allt jag kan, men själva grejen att jag tävlar mot någon, de bryr jag mig lite om. Rikard fick nog min del av den instinkten:)

Har även bakat bröd idag, som en riktig husmor, ciabatta blev de! Sååå gott med nybakat bröd o bara smör på, mumma! Så bjöd hit Malin på fika med mig o Oskar, trevligt!

Tummen ner för aftonbladet som orkar publicera en hel artikel om carola o hennes skitsnack! Hon e så tröttsam... Nu hade hon visst förutspått haiti-katastrofen oxå, de stod ju i bibeln såklart, om någon undra?! För det första undrar man ju hur fan man kan vara så dum så man tror på den skiten o för det andra, om hon o hela den kristna sekten med henne kunde förutse detta, varför i helv*** varnar dem inte oss andra för detta då???? Ååhhhh blir galen, dem måste vara tokiga! Så e de;)

Nu mys i soffan o en chokladruta till de kanske, jo så blir de!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: malin

Ja, vi får se om de blir något Finn.no, för tilfället ser det inte ljust ut:)

Carola är helt jävla blåst, varken gud eller jesus kan hjälpa dem där nere...



Tack för en mysig dag, o bra att du fick lite fickpengar:)

2010-02-04 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0