Meningslös dag!!

Vilken värdelös dag. Ibland känner jag direkt när jag vaknar att,: de här kommer bli en skitdag, en sånn dag var det idag! Dem dagar som inte ger några som helst utmaningar e trista.

Längtar efter o börja jobba lite igen, önskar mig tillbaka till tiden på !SOLID med Sissel som boss, saknar dig Sissel♥

Mitt gamla jobb:)

Men undrar just hur våran vardag ska gå ihop med var sitt jobb, två barn på barnhage o handbollen på de??? Det ordnar sig naturligtvis, men blir väldigt annorlunda mot idag. Ska bli skönt att de inte bara är jag som ska göra middag VARJE dag, då blir vi två om de, så de så:)

Ja vet, är riktigt gnällig idag, o när jag ändå e igång... Vilken idiotgrupp på facebook, "vi som inte tog svininfluensavaccinet men lever ändå", hoppas fan dem blir riktigt sjuka! Dem ska vara tacksamma för att vi som tänkte lite längre vaccinerade oss!

Nu ska jag kika på perfect home!
Kram allihopa!


Kommentarer
Postat av: malin

Er nya vardag kommer nog att gå jätte bra skall du se! Tänk hur ensamma mammors får ihop det, och nu har du ändå Rikard hemma ibland. Du e stark, så det kommer bli bra:)

2010-02-16 @ 20:04:48
Postat av: Marthe

Dei som ikkje vaksinerte seg e berre friske fordi ME vaksinerte oss og stoppa pandemien... Idiota! :)

2010-02-16 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0