Lördag

En mysig lördag har just passerat. Vi är i läggnings-tagen, herregud klockan 21.16, ja så e de med två små:) 
Sålt ännu en grej på min finn-annons idag, nu e de snart slut på saker:) Men vem tar sig ut för o köpa nått sånt idag? i detta kaos! Men bra för mig!

Imon ska Rikard o gänget spela e-cup kamp mot BSV Bern muri, då tänker jag genast, vem har skottat taket på runarhallen?????????????????????????????????????????????????? INGEN, antagligen... har tjatat hål i huvudet på Rikard som borde checka detta tycker jag, men utan resultat:) De va ju inte EN hall som rasat i Sverige idag...

Pratade med pappa förut, som verkligen var insnöad, ingen som kunde ploga hos honom, dem hade kört fast allihopa, inkl. den som skulle dra upp den första som kört fast:) Ja,ja...

Varit på middag hos Eric & Jenny, jätte trevligt o väldigt gott, tack för de!

Sov gott allihopa!
Kram

Kommentarer
Postat av: malin

ifjol var vi alla o skottade snö på taket där, för då var det iaf stor risk för takras sade de. men kanske det inte är det i år :)

2010-02-20 @ 23:02:12
Postat av: mamma

Kul att kika in, känner mig närmre er. Längesen vi sågs nu, förhoppningsvis till helgen om alla är friska.. varit hemma idag med feber,hosta o snuva, pust



2010-02-22 @ 19:57:16
Postat av: mamma

kul att kika in, känner mig närmre er. längesen vi sågs nu, hoppas vi kan ses alla i helgen - om vi bara kan vara friska. hemma idag med feber, hosta etc, etc

2010-02-22 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0