Karneval:)

Idag har barna o jag varit på åpen barnehage på karnival, jätte kul:) Vilde blev en liten kanin o Oskar kosa sig i fulla drag:) Fullt med barn o föräldrar, musik, dans och boller! Verkligen jätte kul! Men nu e vi helt slut allihopa, barna sover middag o för mig blir de en tidig kväll.

Rikard har idag rest vidare från Frankfurt till Bern, där dem imorgon spelar Europa-cup match. Gud va kul om dem går vidare, men ska nog en del till;)

Önskar jag hade en mobil som jag kunde mobilblogga ifrån o lägga upp bilder med, har massa fina bilder från idag, men ikke... Kanske jag ska ge mig för Rikards övertalning om att vi båda ska ha iphone?

För övrigt världens finaste väder idag, o riktigt varmt ute, i solen:) Om vädret håller i sig tills imon ska vi ta en tur till bugårdsparken. Har lovat Vilde att vi ska baka boller o ta med oss, hon e faktiskt jätte duktig på o hjälpa till i köket♥

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0