Ja, nä, annars?

Dagen startade med en häftig diskussion mellan Rikard o mig. Vem skulle få sova idag? den ständiga frågan och diskusionen!!! Rikard tyckte de var helt uppenbart att det var HAN som skulle få sova, jag ansåg att det inte ens var något o prata om, JAG skulle sova!!! Så blev de:) Men ärligt talat va tröttsamt detta är.... längtar sååå till den dagen då vi båda vaknar helt utsövda o kan starta dagen tillsammans. Glada o utan diskusion till o med?? :) Oskar, börja sov hela nätterna!!!

Läste en artikel på aftonbladet idag om en av mammorna från "familjen annorlunda" som tipsade om hur man skulle göra för att spara till semesterkassan. Då fick jag genast tanken, kan man ens åka på semester med 10 ungar??? o ekonomiskt? trots semesterkassan... men sen kom svaret. När dem sparat från januari till sommaren hade dem fått ihop 5000 extra till semesterkassan, o vad gjorde dem då? Jo, ett år hade dem åkt till mellbystrand:) Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta?! Har i vart fall gjort det förstnämnda hitills.
Inget ont menat, helt super av dem att ens tänka tanken på semester med 10 ungar, men hur kul låter mellbystrand?? :)

Missa för övrigt inte Katrin Zytiomierskas blogg på finest.se idag, grymt kul!

Stor kram♥

Kommentarer
Postat av: ...

mellbystrand är ju hur fint somhelst,,,,

2010-02-10 @ 10:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0