Har dem inga gränser?

Sett på OS o undrar genast, har dem här människorna inga gränser för vad en medalj är värd? Och varför tycker folk synd om dem när dem kommer i mål och är helt okontaktbara?
Hur kan en vuxen människa inte bara fatta att detta går inte.
Jag får samma känsla med alla som utsätter sig för sånt som har väldigt höga risker, och som dessutom är VÄLDIGT medvetna om dem, dem får skylla sig själva!

Kanske skulle jag ibland behöva kunna vara bättre på o sätta mig in i nån annans situation? Sån e inte jag, de e svart eller vitt , så e de:)

Vilde börjar nu bli bättre efter två besök hos doktorn och två skrikiga dagar, stackarn! Men så var de Oskars tur istället... Jädra tur man bara har två barn:)
Tänk om man hade fyrlingar tex, då skulle de ju ta 3 månader innan alla var friska, o då lagom till spysjukan intar barnhagen;) Så börjar det om... Ja, ni fattar?! ;)

Förresten undrar om det är någon som har sysslat med perfect home någon gång???

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 17:34:56
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Joline

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 00:12:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0