En mysig helg!

Drog till Halden lördag morgon, väldigt mysigt! Träffade Kim o Ane-linn o Markus o kikade lite på stan. Sen var vi på kamp, alltid lika trevligt o träffa allihopa♥På kvällen fick vi god middag, tack Ane-linn! och Kim....:)

Söndagen tillbringade vi på Nordby, då e livet bra:) Hittade massa fint, o saldot på kontot minskade i samma takt:)

Idag var det dags för 2-års kontroll med Vilde. Allt gick väldigt bra, o hon gick igenom "kontrollen" väldigt bra. Mammas going♥ Min tandläkare bjöd på en överraskning idag, blev mycket billigare än tänkt, tackar vi för!

Nu e de dags för tv o mys i soffan! Men innan jag slutar måste jag bara få klaga av mig lite... satt o tittade på programmet debatt på 1:an, fy FAN va dålig hon som är programledare är. Var hittade dem henne? Jag e faktiskt beredd o lova att jag gjort de bättre, hon e totalt värdelös. Kan inte styra nått o man undrar om hon ens vet vad dem pratar om?? Ta bort henne genast! Jag e arbetslös:)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0