Det blir ingen vår i år

Glöm de jag sa häromdagen, att våren verkade komma i år oxå, nej, så e de inte!!! Snön vräker ner, ännu en gång. Hur mycket snö finns de?

Vilde o Oskar har börjat hosta och Vilde är idag hemma från bhg för feber...stackars liten, jätte varm o hostar hela tiden. Hon var uppe en stund i morse tills hon själv sa att hon skulle gå o lägga sig igen, då e hon inte riktigt kry mitt hjärta♥

Det ser alltså ut som jag skulle missa den enda kampen på hela året som jag VERKLIGEN vill se, Runar-Stord, surt!!
Ramona & Leif kommer till oss idag, ska bli trevligt!


Kommentarer
Postat av: malin

Neeej :( Blä. Hoppas de fort frisknar till :) kram

2010-02-17 @ 15:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0