Annorlunda

Har precis sett på "familjen annorlunda", vilka familjer, dem e helt otroliga!
Dem föräldrarna ska verkligen ha all cred dem kan få. Dem ser inga gränser, tar med sig 6 ungar till badhuset varav 3 inte kan simma, inga problem! Herregud, jag vågar inte själv ta Vilde o Oskar dit ens, dem e verkligen grymma!! Jag får massa energi av att se på dem. Jag borde inte ha några större gränser direkt, jag har ju bara två! :) Men inte sagt att jag skulle klara o leva som dem gör, min "ordning-o-reda-hjärna" skulle inte klara de.
O när jag ser den där lilla nyfödda bebisen så blir jag alldeles svag♥ Gud va fina dem e, men nej, vi ska inte ha nån mer på ett låååångt tag:) Jag ska sova varje natt i minst 3 år innan dess:) Har en liten känsla av att Rikard håller med!

Nu e de spårlöst på tv:n... ett riktigt gråtprogram...
Tror aldrig jag sett på de utan o lipa. Funderar ofta på adoption. Tänk om livet någon gång ser ut som de "ska" för o genomföra en adoption, då tror jag vi skulle tänka över de ordentligt. När barnen e lite äldre o kan följa med o uppleva att få ett syskon genom adoption, De hade ju vart helt fantastiskt!!

Imorgon kommer Tina hit o ska stanna tills på onsdag, kul! O på torsdag ska vi äntligen hem till Sverige igen, ska bli riktigt skönt! Ett besök hos frisören väntar på fredag, äntligen, ska bli super:)

Sov gott allihopa!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0