Barnens nya rum!

Nu var de längesedan sist.... Av många anledningar, har lite annat o tänka på för tiden. Men hoppas så innerligt att allt bara "löser" sig o att mitt bloggande då återuppptas. Så tills dess mina kära läsare, alla 20 st;), får ni hålla till godo med detta!

Bestämde mig idag för att byta rum, så att barnen skulle få ett stort gemensamt rum o Rikard o jag ett litet, men äntligen alldeles "eget"!! Så, så blev de! Alla är väldigt nöjda o barnen sover gott i sitt nya rum. Vilde var överlycklig när hon kom hem från barnhagen o fick syn på sitt nya rum:)


Beklagar dåliga bilder, beror på dålig kamera o tagna i mörker:)

Hörs snart igen♥
Lisa


Kommentarer
Postat av: malin

oj vad jag väntar på att komma och se på rummet:) och jac väntar på nintendo wi... :)

2010-04-28 @ 22:09:39
Postat av: Petra

Åååh vad fint det blev ;)

2010-04-30 @ 09:50:01
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Postat av: Malins mamma

Hej Lisa o "gästbloggaren" Rikard! Jag är en av dessa, o Emma ;), som brukar "titta in". Hoppas allt löst sig / löser sig för er.

Ni skriver trevligt, fast wctipset du gav har jag inte ännu hittat här. Ha det bra!

2010-05-05 @ 12:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0