En 60-åring är aktivare än jag...

Min mamma är fan helt otrolig, i bra betydelse!! Hon fixar allt o ger sig attans på att saker bara SKA gå. Hon är säkert minst tio gånger så aktiv som jag är för tillfället.
Men vänta bara tills min mammaperm e slut, då jävlar;)

Pratade med henne förut o på en halvtimma hade hon berättat så mycket nytt som skulle ske, ändras o ordnas, att jag var helt mållös, eller nästan... O vad har jag o berätta???
Hon är min förebild, idol o framför allt världens bästa mamma!!! O nu blir jag alldeles rörd, o tangentbordet fuktskadat:)
Mamma & mormor, vi älskar dig♥ Och önskar för övrigt att vi var lika aktiva oxå;)




Nu kommer snart Rikard hem, säkert sur efter förlust ikväll, men ändå:) Andra avenyn nästa!

Kram till er alla♥

Kommentarer
Postat av: Ankan

blir rörd av din text=)

2010-03-17 @ 20:50:48
Postat av: malin

Så fint skrivet Lisa! Din Mamma är en otroligt modern och trevlig 60 åring. Hon lever säkert mer spännande liv än vad jag gör :)

2010-03-17 @ 21:16:44
Postat av: mamma

Mina älskade!

VILKA fantastiska ord,blev både rörd och mycket lycklig men en sak.... alla planer, projekt och idéer finns i huvudet - DOM ÄR INTE GENOMFÖRDA ÄN.

Du Lisa är en stor inspirationskälla för mig, du är snabb, rapp och effektiv. Med din hjälp kommer det att gå i lås. Kram

2010-03-18 @ 10:03:56
Postat av: malin

Ditt alternativ var inte så dåligt de heller Lisa. Men inom de närmaste dagarna MÅSTE vi ses. Jac börjar prata om Vilde igen, då vet man att det är längesen. o jag saknar er konstant :D

2010-03-24 @ 15:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0