En underbar påskferie!

Drog hem till Sverige i tisdags förra veckan, ljuvligt!! Dagarna har spenderats med nära o kära o varit mycket ute i de fina vädret, riktigt mysigt o vara "hemma".

På långfredagen bestämde Rikard o jag oss för att nu var de dags att festa till, sagt o gjort:)
Mamma tog hand om barnen, tack!! Oskar somnade strax efter 18 o sen var de bara för mamma o busa Vilde- going i säng...

Vi drog till Emil o Viktoria, riktigt trevligt!! Och onyktert... Vi drog till baden, de var fan inte igår! Men där finns inget o chockas över, allt ser likadant ut som de alltid gjort, eller gjorde för 4 år sedan:) Till och med kön in, samma människor!!! Herregud, hur orkar dem gå till samma ställe varenda helg???! En smula lite förståelse har jag, Baden är riktigt kul när de e roligt;) O de var precis var de var denna kväll, tack Emil o Viktoria, fan va kul de va! Kommer leva länge på denna kvällen♥ O alla "gamla" kompisar vi träffade, riktigt roligt!

Önskar jag kunde ladda upp bilder från en underbar påskferie, men kameran har rasat ihop...

Hej hej så länge!
Kram


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 05:19:28
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0