Ensam mamma...

Så var jag ensam igen då, nu e jag faktiskt riktigt trött på o vara själv. Aldrig reflekterat över detta tidigare, men nu känns de verkligen värdelöst. Funderar på o hitta på nått nytt, nått drastiskt, tror att en stor förändring skulle vara på sin plats, får se om vi kommer på nått:)

Insåg idag att jag naturligtvis borde stannat kvar på Orust med barna denna veckan, så hade vi vart sysselsatta o haft sällskap, men,men...

Våren har flyttat in på vårt köksbord

som för övrigt snart ska bytas ut till detta stoooora bord istället!

Det var allt för nu!
Hej hej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej ensamma mamma! Ja, du kunde stannat kvar på Orust så hade inte jag heller varit någon ensam mamma... kram

2010-03-03 @ 10:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0