Rikard "Rikardinho" Olsson!

VM och Golf!


Hej hej på er!

Då va de dags igen med en liten rensning ur skalle på mig själv. De är rätt gött och skriva lite ibland. Men ofta undrar jag om folk tror att man gör de för och få typ uppmärksamhet eller medlidande. I mitt fall är de båda delar :) 

För just nu är livet jävligt tufft. De är nämligen så att jag har fått ett stort problem och en ganska allvarlig psykisk påfrestning. Den senaste tiden har de varit mycket fram och tillbaka, in och ut från olika områden och institutioner (kan va stafel där) :) men jag hoppas och tror, nu när jag äntligen fått veta vad problemet är att de skall lösa sig. 
Som ni alla säkert förstår så pratar jag om min hook!!! De är för jävligt att slå hookar. Men jag har troligtvis med hjälp av min far löst detta problem och hoppas nu att jag skall kunna spela felfri golf och kommma ner till 5.0 denna säsong. 

De värsta utav allt är att detta uppstår mitt under fotbolls VM. Då är ju tiden inte alls lika tillgänglig som innan. Med tre kamper om dagen och två barn blir de inte mycket tid till att träna bort den där jävla hooken på. Men de har gått att lösa med hjälp av youga och mental träning.  Nu kommer de en hook var femtonde slag bara.....o de kan jag säga är inget om man jämnför sen tidigare. 
Runt green börjar jag bli het igen nu. Så nu känns de som om jag är förberdd på att gå ut och lira lite golf. 
Eller gå och gå. De blir åka på mig. Jag får nämligen inte gå......synd :) golfbil är ju aldrig fel. Men ärligt talat hade jag gärna varit helt frisk o kutat runt på mina egna ben på banan. Men men.....de löser sig de med till slut. 

På tal om fotbolls VM så började de ju inte förän igår kan man säga. De va då Tyskland satte lite fart på turneringen. Jag har nästan sett alla kamper och de har inte varit så att man ramlat ur soffan av spänning eller bra spel. Men fan va nice det va och se tyskarna igår.
Nu är de snart dags för Holland-Danmark :) me like!

Annars har jag inte så mycket mer och skriva om. Lisa har ju startat och jobba på Lindex i Larvik. De är ju gött.
 
Sen skall de bli riktigt skönt och åka på skikkelig hytte tur över midsommar :) gleder meg skikkelig :)
Sen blir de ju ett partaj på Stord helgen efter och de blir ju lika kanon kul de.....även fast jag skall vara nykter :) Men de är som jag brukar säga.....Jag dansar aldrig full......och jag har alltid roligare utan alkohol!!

Skall bli riktigt sköj och komma till Stord igen :) träffa brorsan och några polare.

Ja ja.... Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard


Detta gillar pappa Rikard :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0