Då var de alltså dax...

Då var det alltså dags att återuppta mitt bloggande, om än bara för en dag kanske:)
Vad e de som sker egentligen?!

Jo, senare tiden har vart full med utmaningar, jobbiga, krävande, men oxå roliga!

Rikard är äntligen på bättringsvägen♥ En jobbig tid där vi äntligen kan se lite ljus igen. Nu e de bara o hoppas att han kan återgå till handboll o leva som vanligt någon gång igen... men ingen stress med de, mitt älskade hjärta är bättre♥

Jag har sökt en del jobb, vart på intervjuer, fått några, men till slut hittat drömjobbet (för tillfället). Jag startar imon som ansvarig för barnavdelningen på Lindex Larvik Nordbyen:) Längtar som ett barn, känns som julafton imon, äntligen!!
Är full av energi o lust över att börja jobba igen. Rikard blir hemmapappa på heltid o får njuta av allt jag njutit av läääänge nu. Varit hemma länge nu alltså, trots lite jobb mellan Vilde o Oskar. Har varit o är en underbar tid men äntligen ska jag igen få lite tid för mig sjäv o träffa lite vuxna människor;)

Den här tiden präglas ju även av en del flyttande av kompisar som är här på samma grund som oss, nämligen handbollen.
Eric,Eric, Eric.... Vi saknar dig redan♥ Men önskar dig lycka till med allt o hoppas att vi ses om inte allt för länge!

17-Maj har vi ju även firat, här kommer lite bilder!





Kram o hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0